EmailAcademy 2016

Co je v dnešní době nejúčinnější marketingový nástroj? Rozhodně email. Je levný, rychlý a máte možnost oslovit jím velké množství potencionálních klientů. Využíváte ho ve svém podnikání? Jste si jisti, že ho používáte správně? Nyní je nutné začít používat email marketing, při kterém postupně sbíráte kontakty na své možné zákazníky. Budujete tak emailovou databázi možných budoucích zákazníků. Protože ten, kdo nekoupí ihned, může nakoupit třeba až za půl roku.
Web: www.EmailAcademy.cz
Autor: David Kirš
Cena: Od 9.750 Kč (bez DPH)
Start: říjen 2016


Mohlo by vás také zajímat (aktuální info o jiném programu):

EasyLingo, Anglicky za 30 hodin

Jak jste na tom s cizími jazyky? Mohlo by vás zajímat, že je možné se je učit bez chození do jazykové školy, bez nudného učení slovíček a otravné gramatiky. Možná to navíc stihnete s EasyLingo v krátkých úsecích, celkem za 30 hodin. Podrobné informace o programu zde na www.KupInfo.cz

UPOZORNĚNÍ: Většina dále uvedeného platí i pro Email Academy pro rok 2017

Základní informace, proč koupit (nebo jen zdarma vyzkoušet)?

Zabývám se nástroji, které jsou vhodné pro podnikatele. Nástroje, které dokáží zvednout zisk. Moc důležitým nástrojem je přitom někdy opomíjený email. Snad proto, že se dá současně snadno zneužít. Je proto nutné naučit se jej správně používat. Email ve spojení s možnostmi webu je silný nástroj, který dokáže působit díky správné psychologii prodeje na náhodného návštěvníka webu tak, aby se z něj stal platící zákazník

EmailAcademy, David Kirš

Sám jsem si programem EmailAcademy prošel už v roce 2014, podruhé v roce 2015. Můžu proto posoudit, co vše dostanete k dispozici. Je toho opravdu hodně. Dostanete hlavně metodický návod, jak kompletně změnit využívání emailu v podnikání. Dostanete kompletní praktické vysvětlení, jak dělat email marketing.

Doporučuji proto, klikněte na dále uvedený obrázek (nebo přímo na odkaz ZDE), zadejte svůj email a seznamte se důkladně s třemi videi o celkové délce zhruba 90 minut. Dostanete je sice zdarma (přesněji za email), přesto vám tato videa mohou změnit naprosto zásadně vaše podnikání. Stejně jako změnily i mé podnikání.

EmailAcademy, David Kirš

Kdo je autor?

Jak jsem zde už uvedl, David Kirš je člověk zbožňovaný, ale taky milovaný. Záleží na tom, jak moc dokážete s ním jít v proudu a uznávat jeho myšlenky. Přiznám se, mě taky občas hodně štval. Snad proto, že jsem věděl, že je lepší než já? Hlavně ale proto, že si čel jinou cestou. Pochopil jsem ale, že ta jeho cesta vede k cíli snadněji, než to mé bloudění. Měl jsem možnost potkat se s ním i osobně na privátní a neveřejné akci, kde jsem od něj dostal první informace o této nové Email Academy. Sám jsem si uvedeným kurzem prošel před rokem, proto mě hodně překvapilo, co vše bude nového v letošním roce.

Harmonogram InfoProduktu

Dále uvedený časový harmonogram berte zejména v jeho závěrečné fázi s rezervou, možná dojde ještě k několika změnám. Zejména, nejsou v něm zatím zahrnuté připravované webináře, na kterých se dozvíte další podrobné informace. Až bude vše známo, doplním to sem.

16/10/2016 – webinář, zahájení prodeje Enail Academy
20/10/2016 – ukončení prodeje

EmailAcademy, David Kirš

Co dostanete zdarma?

Zdarma dostupná videa obsahují kompletní strategii, jak s emailem v podnikání pracovat. Tak, abyste dokázali zaujmout natolik, že má jejich příjemce zájem dostávat od vás další informace, i když od vás nejspíše na začátku nic nenakoupí. Takový člověk se totiž rozhodne k nákupu až později, kdy ho dokážete postupně přesvědčit, že pro něj máte dostatečně zajímavou nabídku

EmailAcademy, David Kirš

Co můžete očekávat po zaplacení?

Jak už jsem napsal výše, tímto kurzem EmailAcademy jsem si osobně prošel v roce 2012, následně potom také značně inovovaným kurzem v roce 2015. Vím proto, že zejména nová verze kurzu obsahuje spoustu praktických informací o Email marketingu.

Obsahuje vše, co potřebujete pro zavedení Email marketingu ve vaší firmě. Bez ohledu na to, zda jste malá firma, kde záleží vše jen na vás, případně zda jste velká firma s mnoha zaměstnanci. Email marketing je totiž použitelný pro každého. Zejména pokud dostanete velmi konkrétní návod v podobě výzvy, jak zavést vše do praxe. Kurz se skládá z následujících modulů, kdy je každý z nich naplněn nejen instruktáží, ale také pracovními sešity a vzory dokumentů, jak komunikovat emailem se zákazníky.

EmailAcademy, David Kirš

AUDIT před cestou
Když chceme někam dojít, musíme nejdříve vědět, kde jsme a pak se vydat na cestu. A tak nám teď poslouží audit, analýza toho, kde se teď v podnikání nacházíte, co máte a co ne. Uděláte si jasno.

Mentální příprava na cestu
Připravte se, že budou dny, kdy vás opustí síly, nebude se vám chtít, robot i prodej online vám bude jedno. A pak se prosím vždy vraťte k tomuto kroku. Vrátí vás do hry.

1. Komunikační mapa
Cesta zákazníka. Právě tu popisuje komunikační mapa. Je to celkový styl a způsob komunikace. Co, kdy a jak se na kontakty komunikuje. Pochopte strategii správné komunikace a své podnikání nepoznáte.

2. Obsah
Obsah. To je to magické slovo, které přitahuje pozornost a rozhoduje o vašem úspěchu na internetu. Teď budete vítězit.

3. Databáze
V třetím kroku se zaměříme na databázi kontaktů, zlatý důl každé firmy. Kde sbírat kontakty, jak má vypadat webový formulář, jak si říct o kontakt, jak vše automatizovat a jak změnit webové stránky na generátor nových kontaktů. Ukážu vám, že budovat databázi email kontaktů není vůbec složité. Ale je to technika, která vám v podnikání slouží roky, protože vám opakovaně přináší peníze.

4. Email
Ve čtvrtém kroku se detailně podíváme na to, jakou strukturu má mít správný email, jakých 22 pravidel je třeba dodržet při vytváření emailů a newsletterů. Co v emailu nesmí chybět a jak má vypadat, aby zaujal a vzbudil pozornost, jak optimalizovat emaily, jak pracovat s šablonami, jak používat personalizaci a vyvolat emailem akci. Nemusíte se přípravou emailu trápit hodiny. Může to jít jednoduše, ukážu vám jak.

5. Odesílání
V pátém kroku se naučíte, jak rozesílat hromadný email, co má vliv na doručení, jak dodržet zákon a nespamovat, jak získat souhlas, kdy rozesílat a jak často rozesílat.

6. Automatizace
Automatizace. Jádro vašeho robota a odesílací inteligence sídlí zde. Je nejen v technologiích, ale také ve správném scénáři. Čeká vás nové video a tentokrát i čtení.

7. Newsletter
Sedmý krok odhalí mýty a dá na pravou míru skutečný význam newsletterů. Jak skrz newsletter posílat nejlepší navštěvnost na web, jak pracovat se segmentací, jak na předmět emailů a jak to udělat, aby se lidé na váš další email těšili.

8. Statistiky
V osmém kroku se trochu pobavíme, vyhodnocení email kampaní je totiž zábava a je to příjemné osvěžení, když sledujete, kdo čte a kliká na vaše emaily, ukážeme si jak číst statistiky a co přesně sledovat. A to je právě skvělé na marketingu na internetu a je to sen všech podnikatelů, protože, každou aktivitu a každou utracenou korunu můžete měřit.

EmailAcademy, David Kirš

Můj názor, vyplatí se vstoupit?

Pokud chcete používat ve svém podnikání email a nemáte čas zdlouhavě hledat a zkoušet co funguje, rozhodně doporučuji do kurzu vstoupit. Dostanete na jednom místě vše potřebné. Ne jen návody, ale také vzory emailů, jak oslovit zákazníky. Krok za krokem si projdete kompletním nastavením celého procesu přeměny návštěvníka webu na platícího zákazníka.

Navíc máte možnost zakoupit si za velmi výhodnou cenu aplikace pro vedení email marketingových kampaní (Smat Selling). Ty vám dokáží spustit automat, který bude dělat za vás ty nejdůležitější akce podle toho, jak si vše podle návodu nastavíte. Uvedené aplikace znám a sám ve své praxi používám. Můžu proto potvrdit, že ve výsledku se jedná o ojedinělý produkt, který nemá svou kompletností zatím ve světě obdoby.

Na druhou stranu uznávám, cena za kurz a aplikace by mohla být příznivější. Zkuste si ale spočítat, kolik času by vás stálo najít si sám všechny informace na internetu, vyzkoušet, co je opravdu účinné?

EmailAcademy, David Kirš

The Author

Petr Ozogán

Mám to tady všechno na starosti. Uvedenou problematikou se zabývám delší dobu, chci proto své znalosti zpřístupnit i dalším zájemcům. Snažím se, aby tu každý našel co potřebuje. Pokud si myslíte, že je nutné některé informace doplnit, můžete k tomu využít kontaktní formulář.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

KupInfo.cz © 2015