Jak prodat více díky Affiliate marketingu

Affiliate je moderní způsob prodeje, který se nyní začíná stále více šířit. Vhodný je zejména proto, že je založen na doporučení prodeje novými cestami, které jsou často velmi blízké konečnému zákazníkovi. Přesto se dosud Affiliate nevyužívá v takové míře, jak si rozhodně zasluhuje. Seznamte se proto s první českou knihou, která se zabívá přímo Affiliate marketingem pro obchodníky. Obsahuje praktický návod pro všechny, kdo chtějí vybudovat armádu partnerů, kteří budou prodávat za ně.
Web: www.KnihaoAffiliate.cz
Autor: Mário Roženský
Cena: 590 Kč
Start: září 2014

Základní informace, proč koupit?

Affiliate je založeno na principu obchodních partnerů, kteří přímo doporučují produkty (zboží, služby) přímo koncovým zákazníkům formou osobního doporučení. Zdánlivě to připomíná MLM (multilevel), zde však chybí ta pyramida prodejců, která si postupně rozděluje zisk z prodeje.

Kniha je určena pro majitele malých a středních e-shopů, kteří cítí, že klasické metody získávání zákazníků (SEO, PPC, e-mailing) už nestačí a chtějí zkusit něco nového. Je také vhodná pro autory online vzdělávacích kurzů a prodejce služeb po Internetu. Naprosto nutná je však pro affiliate manažery, kteří by měli dokonale ovládat pokročilé techniky affiliate marketingu.
Jak prodat více díky Affiliate marketingu, Mário Roženský

Kdo je autor?

Mário Roženský je nejen autorem této knihy, je také autorem platformy AffilBox, která řídí Affiliate prodej a sleduje veškeré procesy mezi obchodníkem, partnerem a zákazníkem. Navíc, působil také již často jako Affiliate manager velkých kampaní. Má proto mnohé praktické zkušenosti, které shrnul ve své knize.

Co vám kniha přinese?

Hlavně dostanete v ucelené podobě vše, co se používání Affiliate týká. Seznámíte se nejen s principem Affiliate, dostanete také mnoho užitečných rad, jak zavést Affiliate do praxe. Kniha obsahuje zejména následující témata:

  • Účinná prodejní technika, která je vhodné pro obchodníka, partnera i pro zákazníka
  • Podrobný návod, jak spustit vlastní provizní program, jak získat partnery, jak vyhodnocovat výsledky
  • Jak na provizním programu neprodělat
  • Jak nastavit a spustit svůj vlastní provizní program, aby vás partneři chtěli propagovat.
  • Kde najít armádu obchodníků, kteří vás budou chtít propagovat a jak je přimět k tomu, aby vám přiváděli nové zákazníky.
  • Jaké materiály připravit pro partnery, pro maximální jednoduchost propagace. Včetně ukázek a detailních návodů.
  • Tipy a triky, jak si co nejvíce ulehčit správu provizního programu, aby vám jeho správa zabrala méně než 1h týdně.
  • Bonusy, které můžete ihned použít a které zkrátí přípravu vašeho provizního programu z týdne na jediné odpoledne.
Opt In Image
Chci se dozvědět více, ...

ANO, mám zájem o bezplatný Ebook obsahující přehledně základní informace o více než stovce českých InfoProduktů. Současně chci být zařazen(a) do skupiny čtenářů tohoto webu, kteří mají podrobnější informace, kterým jsou občas a nepravidelně zasílány další zde běžně nepublikované informace, zejména z oblasti nových InfoProduktů. Získám tím větší přehled o dané problematce. Podrobnější informace ZDE.

Nebude vám chodit žádný SPAM, budete mít možnost se kdykoliv okamžitě odhlásit.

The Author

Petr Ozogán

Mám to tady všechno na starosti. Uvedenou problematikou se zabývám delší dobu, chci proto své znalosti zpřístupnit i dalším zájemcům. Snažím se, aby tu každý našel co potřebuje. Pokud si myslíte, že je nutné některé informace doplnit, můžete k tomu využít kontaktní formulář.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

KupInfo.cz © 2018