Naučte se lépe prodávat na internetu

Představte si obchodníka, který nejí, nespí a pracuje 24 hodin denně. Nemá dovolenou a bojuje do roztrhání za vaše podnikání. Neodejde ke konkurenci, nedělá chyby, učí se rychle a efektivně. Navíc má velmi nízký plat. Hodil by se vám takový obchodník? Není to kupodivu až tak velký problém. Ten obchodník je totiž webová stránka. Kurz vás přitom naučí, jak vytvořit webovou stránku, která za vás prodává.
Web: www.danielnytra.cz
Autor: Daniel Nytra
Cena: 6.994 Kč (včetně DPH)
Start: 2015


Mohlo by vás také zajímat: Jak vydělat na internetu?

Myslíte si, že je možné vydělat peníze na internetu? Mě se to podařilo. Předám vám své zkušenosti, co jsem pro to udělal. Další informace naleznete na www.VydelatNaInternetu.cz

Základní informace, proč koupit (nebo jen zdarma vyzkoušet)?

Vytvořit webovou stránku není až tak velký problém. Ten nastane až v okamžiku, když chcete, aby právě ta vaše webová stránka vydělávala peníze. Jak přitom zvýšit návštěvnost vašich stránek? Jak dosáhnout toho, aby návštěvníci vaše produkty a služby dále doporučovali? Máte možnost v rámci kurzu aplikovat na svém webu marketingovou strategii, která je levná, efektivní a vybírá si to nejlepší z reklamních kanálů, které vzájemně propojuje (SEO, PPC, emailový marketing, Facebook).

Naučte se lépe prodávat na internetu, Daniel Nytra

Pokud byste si zadali vytvoření prodejného webu agentuře, stálo by vás to určitě přes dvacet tisíc. Pokud si však zprovozníte vše sami dle detailního návodu, zaplatíte za to jen zlomek uvedené ceny. Kurz vás to naučí, seznámí vás detailně s použitím internetového marketingu ve vaší praxi. Navíc, za využití zdarma dostupných nástrojů, kterými jsou například WordPress, MailChimp, MailPoet, Google Analytics, Google Webmaster Tools, nástroje pro návrh klíčových slov.

Kdo je autor?

Kurz vytvořil Daniel Nytra (1976), který je znám zejména jako blogger a marketingový specialista pro Inbound marketing a propagátor moderních webových technologií a standardů. Na webu publikuje články o marketingu. Jeho stránky jsou určené zejména podnikatelům a začínajícím markeťákům. Obsahují příklady zejména příklady z praxe. V roce 2010 založil společně s dalšími třemi partnery slevový server Zapakatel.cz. Vykonával tam funkci IT ředitele, v roce 2012 z firmy odešel a začal se plně věnovat marketingu.

Harmonogram InfoProduktu

Kurz nemá časové omezení, kdy je možné do něj vstoupit. Přesto ale počítejte s tím, že zvýhodněná cena je platná pouze do 30/06/2015. Poté se cena zvedne o dva tisíce korun.

Co dostanete zdarma?

Systém, jak to vše funguje, co s čím souvisí, se dozvíte v případové studii o využití možností internetového marketingu. Pokud budete pozorní a vše si pečlivě včetně komentářů prostudujete, dovíte se v něm spoustu podnětných informací, jak zavést do praxe internetový marketing. Pokud vás to zajímá podrobněji, klikněte ZDE, případně na následující obrázek.

Naučte se lépe prodávat na internetu, Daniel Nytra

Bohužel, na webu věnovaném kurzu máte možnost podívat se pouze na několik prezentací věnovaných obsahu kurzu. Snad ale i to vám dá základní informace o tom, co vše je možné v kurzu očekávat.

Naučte se lépe prodávat na internetu, Daniel Nytra

Co můžete očekávat po zaplacení?

Celý kurz je rozdělen tematicky do šesti modulů, které probírají základy obchodování na internetu. Dozvíte se tak v kostce vše, abyste mohli vybudovat úspěšný prodejní web postavený na základech internetového marketingu.

Náhled na členskou sekci dostupnou po zaplacení kurzu je dostupný na videu:

Modul #1: Analýza klíčových slov, konkurence, persona cílové skupiny
Komu svůj produkt vlastně prodáváte nebo chcete prodávat. Jak jednoduše zjistit, co lidé ve vašem oboru chtějí. Co přesně dělat pro to, abyste ukončili cenový boj s konkurencí. Jak rozvrhnout stránky díky analýze klíčových slov.

Modul #2: Doména, webhosting, instalace stránek
Jak vybrat správnou doménu a webhosting a vše nastavit. Instalace systému WordPress na jedno kliknutí a jeho nastavení. Jak nahrát novou grafiku a na co si dát při výběru pozor.

Modul #3: Obsah stránek, databáze kontaktů
Jak využít analýzu klíčových slov pro obsah stránek. Jak začít budovat databázi fanoušků a proč si uvědomit, že za každým emailem člověka. Jak nastavit rozšíření wordpressu pro co nejlepší konverzi návštěvníka na registrovaného uživatele. Jak rozesílat správně emaily.

Modul #4: Facebook
Jak nastavit facebookovou stránku a kdy ji používat. Jak provázat reklamu na facebooku s prodejem. Jak budovat databázi emailů a fanoušků na facebooku. Co ostatní sociální sítě a kdy se můžou hodit.

Modul #5: PPC kampaně, bannery
Jak nastavit PPC kampaň a remarketing pro návštěvníky stránek. Jak na bannerovou kampaň v obsahové síti Google Adwords a Sklik.

Modul #6: Nastavujeme měření a cíle, SEO
Jak nastavit Google Analytics pro měření této strategie. Jaké jsou soft a hard cíle pro vás. Jak měřit a vyhodnocovat facebookovou reklamu, PPC kampaně, emailové kampaně. Jak na linkbuilding a linkbaiting.

Opt In Image
Chci se dozvědět více, ...

ANO, mám zájem o bezplatný Ebook obsahující přehledně základní informace o více než stovce českých InfoProduktů. Současně chci být zařazen(a) do skupiny čtenářů tohoto webu, kteří mají podrobnější informace, kterým jsou občas a nepravidelně zasílány další zde běžně nepublikované informace, zejména z oblasti nových InfoProduktů. Získám tím větší přehled o dané problematce. Podrobnější informace ZDE.

Nebude vám chodit žádný SPAM, budete mít možnost se kdykoliv okamžitě odhlásit.

The Author

Petr Ozogán

Mám to tady všechno na starosti. Uvedenou problematikou se zabývám delší dobu, chci proto své znalosti zpřístupnit i dalším zájemcům. Snažím se, aby tu každý našel co potřebuje. Pokud si myslíte, že je nutné některé informace doplnit, můžete k tomu využít kontaktní formulář.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

KupInfo.cz © 2018